Tuesday, August 4, 2015

Chance of Rain

We didn't have any rain at all during our holiday, so that is perhaps the reason why I created two cards with Mama Elephant's 'Chance of Rain' stamp set. Although we had lots of rain when we came back home... I created a cloudy sky with Lawn Fawn's Puffy Clouds. Don't you love that little bear? I added some 'Wink of Stella' at the second umbrella. I often buy stamps with dies, but this time I cut the images with my sciccors and I am quite happy with the result. And it saves lots of money as dies are quite expensive! Recently I bought Tim Holtz' softgrip scissors which definitely helps me to cut more precisely. I can recommend these scissors!


 




Speaking about umbrellas, during our trip through Italy we visited Ferrara and we saw this 'umbrella street'. Love a project like this!


Thanks for coming by!

13 comments:

  1. Lucky You! We've had way too much rain this summer )-:
    I still ADORE your super sweet card!!! You just made me hink I just have to have that set!!!

    ReplyDelete
  2. Jij hebt altijd van die leuke, schattige stempels! Dat maakt een kaart meteen zo leuk. Het poppetje is al geinig, maar dat beertje is helemaal te lief! Jammer dat je hier in Nederland weer veel regen hebt gehad, maar dan leer je de zonvakantie en de zonmomentjes die er in NL zijn wel meteen weer extra waarderen. ;-) De foto van alle paraplu's is gaaf zeg, ik zou er met een grote glimlach onderdoor lopen. En voorheen kocht ik juist nooit matchende dies, vanwege de prijs inderdaad... maar tegenwoordig juist wel. Zou ik een soms een super luie scrapper worden?! Oh oohhhh...

    ReplyDelete
  3. Wat een geweldig leuke kaarten heb je weer gemaakt, Gerdine. Passen helemaal bij het weer van vandaag!
    Morgen weer kaarten met zonnestralen :o)

    ReplyDelete
  4. Hoi Gerdine,
    wat een enige kaartje al zijn ze wat regenachtig. En misschien wel dankzij de regen die jij had hebben wij nu twee leuke kaartjes te zien. Het beertje is schattig! En de glinstering op de tweede paraplu is goed gevonden en heb je mooi aangebracht. Hij lijkt het wel ene beetje nat!
    Leuk die straat! Ik heb ook eens zoiets gezien, weet alleen niet meer waar.
    En ja ik ben redelijk verslaafd, dus als het even kan dan neem ik knutselspullen mee, of iets om te kleuren. Gelukkig is het geen dodelijke verslaving, dus ik maak me geen zorgen!
    Heb je trouwens een uitgebreide mail gestuurd, waarin ik inderdaad schreef dat ik docent ben op het MBO (Docent Gezondheidszorg/Verpleegkunde).
    Groetjes en geniet lekker van je vrije tijd!,
    GerJanne

    ReplyDelete
  5. Oh wat een leuke kaartjes! zo vind ik de regen niet meer zo erg ;-)
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete
  6. Hey Gerdine, allereerst bedankt voor al je leuke reacties! Ik zit ze hier, met uitzicht op zee, te lezen, echt tof! Je kaartjes zijn geweldig, enig, die parapluutjes! En dan die foto van die straat, helemaal super. Direct gaan we hier voor de laatste keer uit eten, en ik laat zo een tekening op de boulevard maken. daar zit een man die geweldige portretten maakt. Best een beetje spannend, en ik ben heel benieuwd. Tot blogs in Nederland weer!!

    ReplyDelete
  7. Mooi ! Heel leuke stempeltjes .
    Ik ben zo harde fan van jou zachte stijl .
    Ja , snijmallen zijn duur en dan moet je dat machien nog pakken.
    Ik vind uitknippen wel ontspannend .
    Die foto met al die parapluutjes is fantastisch .
    Liefs ☆ Sarah ☆

    ReplyDelete
  8. Ooo wat een leuke kaartjes! Jammer eigenlijk dat stansen zo duur zijn.

    Trouwens nog bedankt voor je lieve kaartje. Zo lief van je!

    ReplyDelete
  9. Wat een schattige kaarten, zóóó leuk! En precies een zelfde foto had ik vorig zomer op mijn blog maar dan was ie in Deventer gemaakt :)

    ReplyDelete
  10. Superleuk! Een goeie schaar is het halve werk!

    ReplyDelete
  11. Ik knip graag en heb pas voor het eerst een die gekocht ( inderdaad duur,ja).
    Moet even wennen met werken met een die......gebruik jij dan een magnetische ondergrond bij de bigshot ?

    ReplyDelete
  12. Geweldige kaartjes!! Zo wordt regen toch weer leuk! Knap geknipt ook, doe ik je niet na!

    ReplyDelete
  13. Gerdine iedere keer weer vind ik je kaarten super.Ik moet er gewoon van zuchten :) En wat knip jij netjes! Je kaarten zijn eindeloos mooi!
    Leuk leuk leuk om die foto te zien; iedere stad moet eigenlijk zo;n straat hebben:)
    Fijn dat je weer terug bent; ik kijk uit naar de volgende kaartjes. Fijne avond!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it!